Behaviorální pohovor jako účinná metoda při výběru zaměstnanců

Obsaďte volná místa správnými lidmi….

Zúčastněte se workshopu na téma efektivního výběru zaměstnanců.

  Co se dozvíte

  • Jak správně formulovat kritéria tak, aby Vám pomohly v procesu rozhodování
  • Jak naplánovat celý proces náboru
  • Které klíčové faktory ovlivňují celý tento proces
  • Jak analyzovat dokumenty – životopis, průvodní dopis, reference a další zdroje
  • Základní interview – struktura a délka
  • Jaké jsou nejčastější mýty v náboru zaměstnanců
  • Behaviorální interview jako účinný způsob vedení rozhovoru s kandidátem
  • Rizikové signály při interview a jak je číst
  • Typické chyby na interview a jak se jich vyvarovat
  • Osobnost kandidáta – základní typologie a její vliv na prezentaci na interview

Kurz je veden formou workshopu, je vítána aktivita účastníků.

Lektoři kurzu

   Jarda Páviš

  • Postavil dvě personální společnosti, ve své době (v roce 2000) ji profiloval na IT a předběhl tím dobu
  • Reorganizoval tým náboru v ČS a implementoval řadu nových aktivit tak, aby banka byla schopná reagovat na nedostatek lidí
  • Pomohl zavést a nastavit interní systém realizace AC ve spořitelně a pomohl nastavit interní systém výběru pomocí AC v několika dalších firmách, trénuje manažery a specialisty náboru na téma efektivního výběru lidí
  • Spolupracoval na projektu zaměřeném na tvorbu kompetenčního modelu absolventa technických vysokoškolských oborů a na doporučení rozvoje vzdělávacích programů
  • Realizuje manažerské audity ve společnostech, realizoval manažerský audit pro 150 manažerů v servisní organizaci
  • Jarda je vášnivý čtenář se snem vybudovat obrovskou knihovnu, milovník dobrého jídla, pití a hudby, občasný běžec, pravidelný chodec po horách, boxerolog

   Andrea Drlá

  • Má více jak 15-leté zkušenosti v personalistce, a to zejména s výběrem zaměstnanců a individuálních AC
  • Nastavovala systémy vzdělávání a rozvoje zaměstnanců v organizacích
  • Nastavovala systémy odměňování, motivace a hodnocení zaměstnanců
  • Má zkušenosti s výkonem a realizací personálně organizačních auditů
  • Je autorizovanou osobou dalšího vzdělávání, učí v rekvalifikačních kurzech personalistiku
  • Andrea je praktická, hledá ve věcech smysl a potřebnost, náročná na mezilidskou komunikaci a jejím snem je mít plný sklep dobrého vína

  Místo, čas a cena

  • Kdy: ve čtvrtek 26. března, od 9:00 do 16:00 hodin
  • Kde: v coworkingovém centru Edunesto na Veselé 14, Brno
  • Cena: 3 700 Kč za jednoho účastníka (bez DPH) – cena obsahuje materiály pro účastníky, drobné občerstvení po celou dobu kurzu
Menu